onsdag 20 augusti 2014

Läxor vecka 34

Vecka 34

Onsdag
Torsdag Läsa igenom planering Astronomi, fråga om svåra ord på nästa lektion.
Fredag SMILE-foto hela skolan kl 9.00 på grusplanen.

Vecka 35

Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag

Hej föräldrar och elever!

Nu har jag träffat er elever vid tre lektionstillfällen i skolan och jag måste säga att det känns riktigt riktigt bra! På No-lektionen idag så hörde man pennornas raspande mot papperet när eleverna jobbade och antecknade, hade jag släppt en knappnål, så skulle jag troligen ha hört det! Mycket bra arbetsro och arbete!

Klassen har ju mentorstid på onsdag morgon och i samband med den har jag som ambition att lägga upp kommande veckans läxor och prov.

Tre fjärdelar av klassen har redan lämnat i de två blanketterna, super!
Bra om även ni andra lämnar in så fort som möjligt.

Har ni någon fråga eller fundering är det bara att höra av er.

Tillsammans ska vi se till att det blir ett riktigt bra läsår!!

Mvh Anders Petersson